Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymon chwalisz
artysta
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:18, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jak by ktos czasem sie zabieral za budowe motocykla - trajki rowniez to \sluze pomoca, mamy kompleksowe wymiarowki ram harleya a z japonczykami tez by nie bylo problemu, Motobros swietna firma - Robert trzaska takie sprzety ze glowa boli choc troche nie w moim stylu, ale wykonanie pierwsza klasa. Co do trajek to rowniez duze doswiadczenie ma Kowal gdzies mam jego stronke i tez robi na Garbatych tzn na Garbusach fajne sprzety. ale Harley to Harley i w moim przypadku nikt mnie do innej marki nie przekona
Z customowych sprzetow polecam jeszcze odwiedzic stronke Poula Coxa, i Arlena Nessa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
spider30
mega forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:33, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
oooooo chlopie heheh. traje sam bym chcial zrobic heheh ale taka z silnikiem harley chociazby od sportstera hehehe. te zrobione pod silnik garbusa jakos mnie nie kreca heheheh. mnie tez do innej marki nikt nie przekona. moga sobie gadac ze harley to kicha ze tylko legenda ale wole te legende niz te masowke made in japan. szymek powiedz mi jaka jst cena ramy przykladowo pod silnik sportster i jakbym sobie zarzyczyl z twardym tylem z kolami standard.
co d motobros to widzialem ich sprzet na zlocie w lagowie heheh i sie zakochalem. mala firma a cuda robi lepsze niz OCC i chyba o to chodzi. male a lepsze a nie fabryki na niebotyczna skale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szymon chwalisz
artysta
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:40, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci tak, jesli chodzi o trajke na garbim to jest zajebiscie prosto bo w zasadzie ucinasz caly tyl zakladasz zawiasy i dokladasz przod ramy i traja gotowa, z harleyem jest ten myk ze trzeba zmienic uklad napedowy i tu sie zaczynaja schody bo zeby to jakotako ladnie wygladalo to silnik musi byc obrocony o 90 stopni a wtedy potrzebna jest zebatka na wale napedowym no i to jest troche dlubania, chyba zebys chcial silnik pod zbiornikiem paliiwa to wtedy kupujesz potrzaskanego sporciaka a my Ci go przerabiamy ale szczerze polecam te pierwsza opcje ze wzgledu na lepszy wyglad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
spider30
mega forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:23, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
widzialem jak robili traje z silnikiem pod bakiem i na tylnej osi byl mechanizm roznicowy. fajnie to wygladalo i byl mniejszy niz na garbusie heheh. powiedz mi jak jest z ta cala homologacja na rame jesli ktos od podstaw ja wykonuje? czy sa jakies problemy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szymon chwalisz
artysta
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:28, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma najmniejszych problemow, rejsestrujesz na podstawie opinii rzeczoznawcy, rysunków technicznych ramy itp kosztuje to okolo 1000 zl - kiedys bylo wiecej bo jeszcze karta pojazdu kosztowala 500 zl. Rzeczoznawca sklada wniosek o nadanie numeru ramy, a potem pierwszy przeglad OC i ogień na tłoki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
spider30
mega forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:44, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
oooooo no to musze poszukac jakiegos silniczka, skrzyni, jakies fajne kola heheh i moze ktos mi zrobi ramke hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|